တ၊ ၁၃း၃၈ “ထို႔ေၾကာင့္ ညီအစ္ကိုတို႔၊ ထိုသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ အျပစ္လႊတ္ျခင္း တရားကိုကို သင္တို႔အား ေဟာၾကားခဲ့သည္ကို သိမွတ္ၾကေလာ့”။
ခြင့္လႊတ္ျခင္းသည္ အဘယ္နည္း? အဘယ္ေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ အျပစ္ လြတ္ျခင္း တရားကို လိုအပ္သနည္း?
“ခြင့္လႊတ္ျခင္း” အဓိပၸါယ္သည္ ေတာက္ေျပာင္သန္႔ရွင္းရန္ ေဆးေၾကာေပး ျခင္း၊
ေက်းဇူးဂ႐ုဏာသက္ေရာက္ျခင္းျဖင့္ ခြင့္လႊတ္ျခင္း၊ အေၾကြးစာရင္းမွပယ္ဖ်က္
ျခင္းမ်ိဳးျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ လူတစ္စံုတစ္ေယာက္အေပၚတြင္
အျပစ္ျပဳမိေသာ အခါ ထိုသူႏွင့္ ျပန္လည္သင့္ျမတ္၍ မိတ္သဟာရဖဲြ႕ႏိုင္ရန္
သူတို႔၏ ခြင့္လႊတ္ျခင္းကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ လိုအပ္သည္။ ထိုခြင့္လႊတ္ျခင္းသည္
ထိိုက္တန္သူတစ္ဦးေပၚတြင္ ေပးအပ္ ေသာ အရာမဟုတ္ေပ။ မည္သူကမွ ခြင့္လႊတ္ရန္
မထိုက္တန္ေပ။ ခြင့္လႊတ္ ျခင္းသည္ ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာ၊ ဂ႐ုဏာတရားႏွင့္
သစၥာတရားတို႔၏ လုပ္ေဆာင္မႈပင္ျဖစ္ သည္။ ခြင့္လႊတ္ျခင္းသည္ ဆန္႔က်င္
ပုန္ကန္မႈျပဳေသာသူအား ျပန္လည္မတုံ႔ျပန္ ရန္ ဆံုးျဖတ္ ခ်က္ခ်မွတ္ျခင္း၊
မိတ္ေဆြအေပၚ သူတို႔ျပဳခဲ့ေသာ အမွားတို႔ကို ျပန္လည္ လက္စား
မေခ်ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
ကၽြႏု္ပ္တို႔
အားလံုး တို႔သည္ ဘုရားသခင္ ထံမွ လာေသာ ခြင့္လႊတ္ျခင္းကို လုိအပ္
ေၾကာင္းကို သမၼာ က်မ္းစာက ေဖာ္ျပ ခဲ့သည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ အားလံုး တို႔သည္
အျပစ္ ဒုစရိုက္ကို ျပဳခဲ့ၾကၿပီ။ ေဒသနာက်မ္း ၇း၂၀ က “အျပစ္မပါပဲ ေကာင္းေသာ
အက်င့္ ကိုက်င့္ေသာ သူေတာ္ေကာင္း တစံု တစ္ေယာက္မွ် ေျမႀကီး ေပၚမွာမရွိ။” ဟု
ေဖာ္ျပ ထားပါသည္။ ၁ေယာ၊ ၁း၈ က “ကိုယ္အျပစ္ မရွိဟု ငါတို႔သည္ ဆိုလွ်င္၊
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ လွည့္ျဖားၾက၏။ ငါတို႔၌ သစၥာ တရားမရွိ” ဟု ေျပာထား ပါသည္။
အျပစ္ဟူ သမွ်သည္ ဘုရားသခင္ကို ဆန္႔က်င္ပုန္ကန္သည္ (ဆ၊၅၁း၄)။
ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ အျပစ္ ရွိၾက ေသာေၾကာင့္ ဘုရား သခင္၏ ခြင့္လႊတ္ျခင္း
တရားကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ လိုအပ္ သည္။ ကၽြႏု္ပ္ တို႔သည္ လႊတ္ၿငိမ္းျခင္း အခြင့္
မရလွ်င္ ထိုအျပစ္ ေၾကာင့္ ငရဲ မီးအိုင္ ထဲ၌ ထာ၀ရ ကာလ ဒုကၡ ဆင္းရဲျခင္းကို
ခံစား ရပါ လိမ့္မည္။ (မ၊ ၂၅း၄၆၊ ေယာ၊၃း၃၆)
ခြင့္လႊတ္ျခင္း - ၄င္းကို ကၽြႏု္ပ္သည္ မည္ကဲ့သို႔ရရွိႏိုင္မည္နည္း?
၀မ္းေျမာက္ စရာ သတင္းေကာင္း တစ္ခုသည္
ဘုရားသခင္သည္ ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာ၊ ဂ႐ုဏာ တရားႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္ မူေသာ
ဘုရားသခင္ျဖစ္သည္။ သူက ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ အျပစ္တုိ႔ကို ခြင့္လႊတ္ရန္ အတြက္
အလိုေတာ္ရွိသည္။ ၂ေပ၊၂း၉ ထဲ တြင္ “ … ထာ၀ရဘုရားသည္ ကတိေတာ္ အရာမွာ
ေႏွးေတာ္မမူ။ ငါတို႔တြင္ အဘယ္သူမွ် မပ်က္ဆီးဘဲ၊ ရွိသမွ်တို႔သည္ ေနာင္တရေစ
ျခင္းငွာ အလိုေတာ္ ရွိ၍ ငါတို႔ကို သည္းခံ ေတာ္မူ၏” ဟုေဖာ္ျပထားသည္။
ဘုရားသခင္သည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ကို ခြင့္ လႊတ္ရန္ အလိုေတာ္ ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္
ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ လြတ္ၿငိမ္းျခင္း အခြင့္ ရရွိရန္ သူက ျပင္ဆင္ ေပးထား
ခဲ့သည္။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အျပစ္မ်ား အတြက္ တစ္ခု
တည္းေသာ တရား စီရင္ျခင္းသည္ ေသျခင္း ျဖစ္သည္။ ေရာမ၊ ၆း၂၃ အေစာပိုင္းတြင္
“အျပစ္၏အခကား ေသျခင္း ေပတည္း” ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။ ထာ၀ရ ေသျခင္းသည္
ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ အျပစ္တရား ၏ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈပင္ျဖစ္သည္။ သခင္ေယ႐ႈ သည္
ဘုရားသခင္၏ အစီအ စဥ္အတိုင္း လူ႔ဇာတိကို ခံယူခဲ့ ပါသည္ (ေယာ၊၁း၁၊၁၄)။ သခင္ေယ
႐ႈသည္ ကားတိုင္ ေပၚတြင္ အေသခံ၍ ၄င္းအားျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ႏွင့္
ထိုက္တန္ေသာ တရားစီရင္ျခင္း ေသဒဏ္ကို သူယူေဆာင္သြား ခဲ့သည္။ (၂ေကာ၊၅း၂၁)
ထဲတြင္ “အဘယ္ေၾကာင့္ နည္းဟူမူကား ဘုရားသခင္ သည္ အျပစ္ႏွင့္ ကင္းစင္ေသာ
သူကို ငါတို႔ အတြက္ေၾကာင့္ အျပစ္ရွိေသာ သူျဖစ္ ေစေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား
ငါတို႔သည္ ထိုသူအားျဖင့္ ဘုရား သခင္ ေရွ႔ေတာ္၌ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူျဖစ္မည္
အေၾကာင္းတည္း” ဟု ေဖာ္ျပထားပါ သည္။ သခင္ ေယ႐ႈသည္ ကားတိုင္ ေတာ္ေပၚတြင္
အေသခံ၍ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ႏွင့္ ထိုက္ တန္ေသာ က်ိန္ျခင္းတို႔ကို သူသည္
ယူေဆာင္သြားခဲ့သည္။ ဘုရားသခင္၏ မ်က္ေမွာက္၌ ေလာကီသား အားလံုးတို႔၏ အျပစ္
ဟူသမွ် တို႔ကို သခင္ေယ႐ႈ၏ အေသခံ ျခင္းအားျဖင့္ လြတ္ျငိမ္းျခင္း
အခြင့္ရရွိၾကသည္။ ၁ေယာ၊ ၂း၂ ထဲတြင္ “ထိုသခင္သည္ ငါတို႔၏ အျပစ္မက၊
ေလာကီသားအေပါင္းတို႔၏ အျပစ္ေျဖစရာ အေၾကာင္း ျဖစ္ေတာ္မူ၏” ဟုေဖာ္ျပ ထားသည္။
သခင္ေယ႐ႈသည္ ေသျခင္းမွ ထေျမာက္ခဲ့၍ သူ၏ အျပစ္ တရားႏွင့္ ေသျခင္း
တရားေပၚတြင္ ေအာင္ျမင္ျခင္း ရရွိေၾကာင္း ေၾကြးေၾကာ္ခဲ့ပါသည္(၁ေကာ၊၁၅း၁-၂၈)။
ဘုရားသခင္ ဘုန္းႀကီးပါေစ။ သခင္ ေယ႐ႈ အေသခံ ျခင္းႏွင့္ ျပန္လည္ ထေျမာက္
ျခင္းအားျဖင့္ ေရာမ၊ ၆း၂၃ ေနာက္ပိုင္း တြင္ ေဖာ္ျပေသာ အေၾကာင္း အရာတို႔သည္
မွန္ကန္သည္။” ……… ဘုရား သခင္ေပး ေတာ္မူေသာ ေက်းဇူးေတာ္ကား ငါတို႔ သခင္
ေယ႐ႈခရစ္အားျဖင့္ ထာ၀ရ အသက္ေပတည္း”။
မိတ္ေဆြသည္ အျပစ္တရားမွ
လႊြတ္ၿငိမ္းျခင္း အခြင့္ရယူလိုသေလာ? မိတ္ေဆြ သည္ မိမိ ဒုစရိုက္ ႏြံထဲမွ
မ႐ုန္းထြက္ႏိုင္ ဟု မိမိကိုယ္ကို ခံစားပါသ ေလာ? မိတ္ေဆြသည္ သခင္ ေယ႐ႈ
ခရစ္ေတာ္ကို မိမိ ကယ္တင္ရွင္ အျဖစ္ ယံုၾကည္ လက္ခံလွ်င္ အျပစ္
တရားအုပ္စိုးမႈ ႏြံထဲမွ လြတ္ေျမာက္ျခင္း အခြင့္ ရရွိမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ဧဖက္၊
၁း၇ ထဲတြင္ “ခပ္သိမ္းေသာ သတိ ပညာေတာ္ ႏွင့္ ေလ်ာ္ညီစြာ ငါတို႔၌ အတိုင္းထက္
အလြန္ မ်ားလွစြာေသာ ေက်းဇူးေတာ္သည္ ၾကြယ္၀ ျပည့္စံုႏွင့္အညီ၊ ထိုသားေတာ္
၏အေသြးအားျဖင့္ အျပစ္လႊတ္ေတာ္မူ ျခင္းတည္းဟူေသာ
ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူျခင္းေက်းဇူးကို ငါတို႔သည္ ခံရၾက၏” ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။
သခင္ေယ႐ႈက ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ အျပစ္ေၾကြး အားလံုးတို႔ကို ေပး ဆပ္ခဲ့ေသာေၾကာင့္
ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ အျပစ္လြတ္ျခင္း အခြင့္ရရွိသည္။ မိတ္ေဆြ လုပ္ေဆာင္ ရမည့္
အရာသည္ သခင္ေယ႐ႈ အားျဖင့္ မိတ္ေဆြ၏ အျပစ္မ်ားကို လႊတ္ျခင္း အခြင့္ရရွိရန္
ဘုရားသခင္ထံ ေတာင္းေလွ်ာက္ျခင္း၊ သခင္ေယ႐ႈသည္ မိတ္ေဆြ၏ လြတ္ၿငိမ္း
ခ်မ္းသာခြင့္ရရွိရန္ အေသခံသည္ဟု ယံုၾကည္ျခင္း တို႔ျဖစ္သည္။သို႔ျပဳ
လွ်င္ဘုရားသခင္က မိတ္ေဆြကို ခြင့္လႊတ္ပါလိမ့္မည္။ ေယာဟန္၊ ၃း၃၆-၁၇ ထဲ တြင္
အံ့ၾသဘြယ္ ေကာင္းေသာ သတင္းကို ေဖာ္ျပထားပါသည္။ “ဘုရားသခင္၏ သားေတာ္ကို
ယံုၾကည္ေသာ သူအေပါင္းတို႔ သည္ ပ်က္ဆီးျခင္းသို႔ မေရာက္၊ ထာ၀ရအသက္ကို
ရေစျခင္းငွာ၊ ဘုရားသခင္သည္ မိမိ၌ တပါးတည္းေသာ သားေတာ္ကို စြန္႔ေတာ္မူသည့္
တိုင္ေအာင္ ေလာကီ သားတို႔ကိုခ်စ္ေတာ္မူ၏။ ေလာကီသား တို႔အား အျပစ္
စီရင္ျခင္းငွာ ဘုရားသခင္သည္ သားေတာ္ကို ဤေလာကသို႔ ေစလႊတ္ေတာ္မူ သည္မဟုတ္။
ေလာကီ သားတို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္အားျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္မည္ အေၾကာင္း
ေစလႊတ္ေတာ္မူ၏”။
ခြင့္လႊတ္ျခင္းတရား - ၄င္းကို အမွန္ရရွိရန္ လြယ္ကူပါသလား?
ဟုတ္ပါသည္။ လြယ္ကူပါသည္။
ဘုရားသခင္ထံမွ အျပစ္လႊတ္ျခင္း အခြင့္ ရရွိရန္ ကၽြႏ္ုပ္ တို႔သည္ ႀကိဳးပမ္း
လုပ္ေဆာင္ မႈျဖင့္ မရႏိုင္ေပ။ အျပစ္လႊတ္ျခင္း အခြင့္ကို ဘုရားသခင္၏
ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္ ဂ႐ုဏာ တရားေတာ္ကို ယံုၾကည္ျခင္း အားျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔
ရရွိႏိုင္ ပါသည္။ မိတ္ေဆြသည္ သခင္ေယ႐ႈ ခရစ္ေတာ္ကို မိမိ ကယ္တင္ပိုင္ရွင္
အျဖစ္ လက္ခံလို၍ ဘုရား သခင္ထံမွ အျပစ္ လြတ္ၿငိမ္းျခင္း အခြင့္ ရယူ လိုလွ်င္
မိတ္ေဆြသည္ ဤသို႔ ဆုေတာင္းႏိုင္သည္။ ယံုၾကည္ျခင္း မရွိပဲ ဆုေတာင္းျခင္း
အားျဖင့္ ျဖစ္ေစ၊ အျခားေသာ ဆုေတာင္းျခင္း အားျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္း မရႏိုင္ေပ။
သခင္ေယ႐ႈ ခရစ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ ကိုးစားျခင္း အားျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ အျပစ္
လႊတ္ျခင္း အခြင့္ ရရွိႏိုင္သည္။ ဤဆုေတာင္းျခင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔
ဘုရားသခင္ကို ယံုၾကည္ေၾကာင္း ကို သူ႔ထံ ရင္ဖြင့္ ေျပာဆိုျခင္းႏွင့္
ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ အျပစ္လႊတ္ျခင္း အတြက္ သူျပင္ဆင္ေပး ျခင္းအေပၚ သူ႔ကို
ေက်းဇူးတင္ စကားေျပာျခင္း ျဖစ္သည္။ “ကိုယ္ေတာ္ရွင္၊
ကၽြႏု္ပ္ သည္ ကိုယ္ေတာ့္ကိုျပစ္မွား၍ အျပစ္ဒဏ္ ခံထိုက္သူ ျဖစ္ေၾကာင္း
ကၽြႏု္ပ္သိရွိပါ၏။ သို႔ေသာ္ သခင္ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္က ကၽြႏု္ပ္ႏွင့္ ထိုက္တန္ေသာ
အျပစ္ဒဏ္ အတြက္ အေသခံ ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္သည္ မိမိ အျပစ္ႏြံထဲမွ
လြတ္ေျမာက္၍ ကယ္တင္ျခင္း ရရွိရန္ ကိုယ္ေတာ့့္ကို ကၽြႏ္ုပ္ယံုၾကည္ပါ၏။
ကိုယ္ေတာ္၏ အံ့ၾသဘြယ္ ေကာင္းေသာ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္ ခြင့္လႊတ္ျခင္း တရားအတြက္
ကိုယ္ေတာ့္ကို ေက်းဇူးတင္ပါ၏! အာမင္!”
0 comments:
Post a Comment