Headline

Wednesday 20 July 2011

အသက္တာ၏ စိန္ေခၚခ်က္မ်ားကုိ ေအာင္ၿမင္ႏူိင္ပါသည္

George Foreman ၏ သက္ေသခံခ်က္

လက္ေ၀ွ႕၀ါသနာပါသူမ်ားသည္ ေဂ်ာ့ခ်္ဖိုမင္ (Georg Foreman) ကို တစ္ခ်ိန္က ကမၻာ႕ လက္ေ၀ွ႕ခ်န္ပီယံျဖစ္ခဲ႕သည္ကို သိရွိၾကလိမ့္မည္။ ယခုအခါ သူသည္ လက္ေ၀ွ႕ထိုးျခင္းမွ အနားယူၿပီး ေအးခ်မ္းစြာျဖင့္ တက္ဆက္စ္ (Taxas) ျပည္နယ္ ၊ ဟူစတင္ (Housten) ၿမိဳ႕၏ ေယရႈခရစ္အသင္းေတာ္ငယ္ (Jesus Christ) တစ္ပါး၏ သင္းအုပ္ဆရာအျဖစ္ အမွဳေတာ္ထမ္း လ်က္ရွိပါသည္။ သူ၏ ယခင္လက္ေ၀ွ႕ထိုးသူအျဖစ္ ႏွင့္ ယခု သင္းအုပ္ဆရာအျဖစ္ ေတြ႕ႀကံဳရ ေသာ အသက္တာကို ေအာက္ပါအတိုင္း ေဖာ္ျပသက္ေသခံပါသည္။
 ကၽြန္ေတာ္ ႀကီးျပင္းလာသည့္ ၿမိဳ႕အေၾကာင္းကို သတင္းစာတြင္ ေရးသားေဖာ္ျပသည္ ကို မ်ားစြာမေတြ႕ရပါ။ သို႕ေသာ္ တက္ဆက္စ္ ျပည္နယ္အျဖစ္ ဂုဏ္ျပဳစရာ ျပည္နယ္သားျဖစ္သူ လင္းဒန္ဂၽြန္ဆင္ (Lyndon Johnson) သည္ တစ္ခ်ိန္က ျပည္ေထာင္စုရဲ႕ သမၼတျဖစ္ဖူးသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကိုယ့္ျပည္နယ္ ကိုယ့္ၿမိဳ႕၏ ကိုယ္စားျပဳ လက္ေ၀ွ႕ခ်န္ပီယံျဖစ္ခဲ႕သည္ကို တစ္ခ်ိန္က ဂုဏ္ယူ၀င့္ၾကြား၍ မဆံုးပါ။

ယေန႕ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဟူစတန္ၿမိဳ႕၏ အသင္းေတာ္တစ္ပါးတြင္ သင္းအုပ္ဆရာအျဖစ္ ေအးခ်မ္းစြာ ဘုရားသခင္၏ အမွဳေတာ္ကို ေဆာင္ရြက္ေနသူ ျဖစ္ပါ သည္။ ကၽြန္ေတာ့္အသင္းသားအားလံုး (၁၅၀)ဦးသာ ရွိပါသည္။ ဒါကို ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ပါသည္။ လက္ေ၀ွ႕မွ အနားယူၿပီး ယခုအသက္တာသစ္တြင္ ေသးငယ္ေသာ အသင္းေတာ္၏ သင္းအုပ္ဆရာျဖစ္ရသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းသာမဆံုးျဖစ္ပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္ လက္ေ၀ွ႕ထိုးစဥ္က လက္ေ၀ွ႕ႀကိဳး၀ိုင္းအတြင္းမွ စိန္ေခၚသံမ်ားကို ေအာင္ျမင္စြာရင္ဆိုင္ခဲ႕ရသည့္ အခါမ်ား ရွိပါသည္။ သို႕ေသာ္ ထိုေအာင္ျမင္မွဳေၾကာင့္ ခံစားရေသာ ၀မ္းသာျခင္းသာ တစ္ခဏသာျဖစ္သည္။ 1974 ခုႏွစ္တြင္ ေအာင္အာဖရိကႏိုင္ငံ ၌ မိုဟာမက္အလီ ႏွင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္စဥ္ ကၽြန္ေတာ္ေဒၚလာ (၅)သန္း ရရွိပါသည္။ သို႕ေသာ္ ထိုလက္ေ၀ွ႕ပြဲတြင္ မိုဟာမက္အလီအား ကၽြန္ေတာ္ ရွံဳးခဲ႕သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေဒၚလာ (၅)သိန္း ရသည့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္လိမ့္မည္ဟု အမ်ားက ေတြးခ်င္ေတြးပါမည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္မေပ်ာ္ပါ။ ေငြသည္ မည္သည့္အခါမွ် စိတ္ခ်မ္းသာမႈ မေပးပါ။ ယခု ဘုရားသခင္ သည္ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲမွာ ရွိသည့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဤေလာကတြင္ လူခ်မ္းသာ စင္စစ္တစ္ေယာက္ျဖစ္ေၾကာင္း ရဲရဲ၀့ံ၀ံ့ သက္ေသခံပါသည္။
မၾကာခင္က နယူးေအာလင္း (New Orlean) တြင္ တိုက္ခတ္ေသာ ကက္ထရီနာ မုန္တိုင္းေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ရရွိသည့္ သင္ခန္းစာမွာ ယေန႕ဥစၥာပစၥည္း မည္မွ်ရွိေနေသာ္လည္း ေနာက္တစ္ေန႕ တစ္စကၠန္႕အတြင္း ဆံုးရွံဳးႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ သက္ေသခံလိုသည္ မွာ အခက္အခဲႏွင့္ႀကံဳေတြ႕ရသည့္အခါ ေအာက္ပါအခ်က္ (၄)ခ်က္သည္ ကၽြန္ေတာ္ ခြန္အား ရသကဲ႕သို႕ သင္သည္လည္း ၀ိညာဥ္ခြန္အား ရရွိမည္ဟု ထင္ပါသည္။
၁။ ေပးကမ္းျခင္းသည္ လူတိုင္းကို အက်ိဳးျပဳပါသည္။
အစြန္႕အႀကဲခံျခင္းအရာအထက္ စြန္႕ႀကဲျခင္းအရာသည္သာ၍ မဂၤလာရွိသည္ (တ ၂၀း၃၅)ဆိုသည့္ က်မ္းပိုဒ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ငယ္စဥ္ကပင္ ၾကားဖူးသည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ လက္မခံပါ။ ထိုအခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ့္ထံမွ လိုခ်င္လွ်င္ လက္သီးသာရမည္ ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ ယခုအခါ ေပးကမ္းစြန္႕ႀကဲျခင္းအားျဖင့္ ေက်းဇူးေတာ္ခံစားရသည္ကို ကၽြႏ္ုပ္သိရွိနားလည္ပါ သည္။ ထိုခံစားရေသာ ေက်းဇူးေတာ္သည္ ေပးကမ္းျခင္းအားျဖင့္ ေပၚထြက္လာေသာ ခံစားခ်က္ ျဖစ္သည္။ ေလာက၌ အသက္ရွင္စဥ္ ေကာင္းပါသည္ဟု ဆိုသည့္အရာအားလံုး သည္ မၾကာခင္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားပါမည္။ ဥပမာ အစားအစာ စားစဥ္ ေကာင္းမွန္းသိသည္။ သို႕ေသာ္ စားၿပီးလွ်င္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ကမၻာ႕ဟဲဗီး၀ိတ္ခ်န္ပီယံျဖစ္စဥ္ ၾကည္ႏူးသည္။ သို႕ေသာ္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္၏ ကိုယ္ေတြ႕ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ သူတစ္ပါးအား ကူညီျခင္းမွရရွိေသာ ၾကည္ႏူးျခင္း ၊ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းသည္ ေပ်ာက္ကြယ္ မသြားပါ။
ကၽြန္ေတာ္ သတိရပါညသ္။ 1994ခုႏွစ္ ၊ ကၽြန္ေတာ္ အသက္ (45)ႏွစ္အရြယ္က ဆံုးရွံဳး ရေသာ ကမၻာ႕ဟဲဗီး၀ိတ္လက္ေ၀ွ႕ခ်န္ပီယံဆုကို ကၽြန္ေတာ္ျပန္လည္ရရွိစဥ္က ျဖစ္သည္။ တစ္ေန႕ တြင္ ကၽြန္ေတာ္ ကားေမာင္းေနစဥ္ ကၽြန္ေတာ္တစ္၀မ္းကြဲညီ လမ္းေလွ်ာက္ေနသည္ ကို ေတြ႕ရသျဖင့္ သူ႕အနားမွာရပ္ၿပီး ဘယ္လိုလဲ ၊ အားလံုး အဆင္ေျပရဲ႕လားဟု ေမးပါသည္။ သူက “ေကာင္းပါတယ္ ၊ အခု အလုပ္ရွာေနတယ္ ၊ ရမွာေသခ်ာတယ္။ ကားတစ္စီးေလာက္ လက္ထဲမွာ ရွိရင္သိပ္ေကာင္းမွာပဲ” ဟု ေျပာေသာအခါ သူ႕ကိုအိမ္သို႕ လိုက္ခဲ႕ဖို႕ ေကာင္းေပၚ တတ္ခိုင္းပါသည္။ အိမ္သို႕ ေရာက္သည့္အခါ ကၽြန္ေတာ္ပိုင္သည့္ ကားမ်ားထဲမွ ႀကိဳက္တဲ႕ကားယူဟု ေျပာလိုက္သည္။ သူသည္ အလြန္၀မ္းသာၿပီး ၊ ကၽြန္ေတာ္ကို ေက်းဇူး တင္သည္။ သူေပ်ာ္သြားသည္ကို ေတြ႕ရသျဖင့္ ကၽြန္တာ္လည္း အလြန္ေပ်ာ္ပါသည္။ ဒါကိုလည္း သေဘာေပါက္သည့္သူ အမ်ားႀကီး ရွိပါသည္။ ကက္ထရီနာ မုန္တိုင္းတိုက္ခတ္ၿပီး ေလေဘးဒုကၡသည္မ်ားကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ၿမိဳ႕ရွိ အားကစားရံု၌ ေခတၱေနရာခ်ထားၿပီးသည့္ ေနာက္ ျဖစ္ပါသည္။ တနဂၤေႏြေန႕တစ္ေန႕တြင္ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ရန္ လာၾကသည့္ ပရိသတ္ကို စင္ျမင့္ေပၚက ၾကည့္လိုက္သည့္အခါ သူစိမ္မ်ား၏ မ်က္ႏွာကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္ရသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သိပါၿပီ။ အသင္းသားမ်ားသည္ သူတို႕အိမ္သို႕ ဒုကၡသည္မ်ား လာေရာက္ေနထိုင္ ရန္ ကူညီမစျခင္း ျဖစ္သည္။ ထိုသူတို႕ မည္သူ႕အ၀တ္အစား ၀တ္သည္ကို ေတြ႕ရပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ အသင္းသားမ်ားသည္ ခ်မ္းသာေသာသူမ်ားမဟုတ္ပါ။ သို႕ေသာ္ သူတို႕သည္ “ငါ့ အတြက္ေတာင္ မလံုေလာက္တာ ၊ ဘယ္လိုေပးႏိုင္မလဲ” ဟု မေျပာၾကပါ။ ထိုေန႕က ဘုရား ရွိခိုးေက်ာင္းအတြင္း ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ လႊမ္းမိုးလ်က္ ရွိသည္ဟု ခံစားမိပါသည္။ ထိုဒုကၡသည္ မ်ားသည္လည္း အကူအညီ အမအစကို ခံစားရသည့္အတြက္ သူတို႕၏ မ်က္ႏွာတြင္ ေက်းဇူး တင္လ်က္ ရွိသည္မွာ ေပၚလြင္သည္။


၂။ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းသည္ ေငြေၾကးခ်မ္းသာမႈအေပၚ မတည္ပါ။
ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႕၏ စိတ္ေနသေဘာထားအေပၚ တည္ရွိပါသည္။ က်မ္းစာထဲမွာ ရွင္ေပါလုက “ဘုရားသခင္ကို ခ်စ္ေသာသူတည္းဟူေသာ ႀကံစည္ေတာ္ မူျခင္း အတိုင္း ေခၚေတာ္မူေသာ သူတို႕၏ အက်ိဳးကို ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႕သည္ တညီတညြတ္ တည္း ျပဳစုၾကသည္ကို ငါတို႕သိၾက၏” ဟုေျပာပါသည္။ (ေရာ ၈း၂၈)။ အဓိပၸာယ္မွာ ဘုရား သခင္ကို ခ်စ္ေသာသူသည္ အက်ိဳးခံစားရမည္။ ဤက်မ္းခ်က္သည္ အလြန္မွန္ကန္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပပါမည္။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ မိုဟာမက္အလီသည္ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး ခ်စ္ၾကသည့္ သူမ်ား မဟုတ္ပါ။ လက္ေ၀ွ႕ႀကိဳး၀ိုင္းအတြင္းမွာသာ ထိုးသတ္ၾကသည္မဟုတ္၊ အျပင္၌လည္း ရန္သူကဲ႕သို႕ သေဘာထားၾကသည္။ ေတာင္အာဖရိက၌ ကၽြန္ေတာ္သူ႕ကို ရွံဳးသည့္အခါ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲတြင္ ဘာမွ မေတြးပါ။ သူ႕ကို ကလဲ႕စားေခ်လိုစိတ္ တစ္ခုတည္းသာ ရွိသည္။ သို႕ေသာ္ ယံုခ်င္ယံု ၊ မယံုခ်င္ေန ထိုပြဲ၌ ကၽြန္ေတာ္ရွံဳးလိုက္ျခင္းသည္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေကာင္းက်ိဳးျဖစ္ေစခဲ႕သည္။ သူႏွင့္ျပန္၍ မထိုးသတ္မီ အျခားလက္ေ၀ွ႕သမား ဂ်င္မီယန္း ႏွင့္ ထိုးသတ္သည့္အခါ ကၽြန္ေတာ္ရွံဳးျပန္သည္။ လက္ေ၀ွ႕ပြဲၿပီး၍ အ၀တ္လဲခန္းတြင္ ဘုရားသခင္ ကို ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕ရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဘုရားမဲ႕သူတစ္ေယာက္အေနျဖင့္ အသက္ရွင္ ခဲ႕သည္မွာ ၾကာလွၿပီ။ မိမိကိုယ္ကို အထင္ႀကီးသူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္ကို ဘုရားသခင္မွ ထိုသို႕ မိမိကိုယ္ကို အထင္မႀကီးရန္ ဆံုးမလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္ကို ကၽြန္ေတာ္သိရွိရသည္။
ကၽြန္ေတာ္ မိုဟာမက္အလီထံ တယ္လီဖုန္းႏွင့္ စကားေျပာသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ယခင္က ေဂ်ာ့ခ္ မဟုတ္ ေတာ့ေၾကာင္း ၊ ေျပာင္းလဲသူတစ္ဦးျဖစ္ၿပီး သူ႕ကိုလည္း လံုး၀ မမုန္းပါ။ သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေၾကာင္း ေျပာသည့္အခါ ထိုခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို သူခ်က္ခ်င္း လက္ခံၿပီး အလားတူ တံု႕ျပန္ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္မွစၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ သူငယ္ခ်င္း ေကာင္းမ်ား ျဖစ္လာၾကပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္အိမ္ဧည့္ခန္းထဲ၌ ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳး၀ိုင္းထဲမွ လဲက်စဥ္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေအာင္ႏိုင္ေသာ မ်က္ႏွာျဖင့္ ၾကည့္ေနေသာ မိုဟာမက္အလီ၏ ဓါတ္ပံုကို ခ်ိတ္ထားသည္။ ဘာေၾကာင့္လဲဟုေမးလွ်င္ ဤဓါတ္ပံုသည္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေျပာင္းလဲေစျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ကို ထိုအခ်ိန္မွစ၍ ေတြ႕ရျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ ဘုရားသခင္ကို သိရွိရျခင္းသည္ အဆိုးထဲမွ အေကာင္းျဖစ္သည္။ ဒုကၡလွိဳင္းတံပိုးဒဏ္ကို မည္သို႕ခံရပါေစ ၊ ပိုင္ဆိုင္သမွ်အားလံုး ဆံုးရွံဳးပါေစ ၊ ယံုၾကည္ျခင္းရွိ လွ်င္ ထိုအခ်ိန္သည္ သင့္အတြက္ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္သည္။
၃။ ဘုရားသခင္သည္ သင့္အတြက္ အစီအစဥ္ ရွိၿပီးသား ျဖစ္သည္။
လြန္ခဲ႕ေသာ ႏွစ္ေပါင္းအနည္းငယ္က စီးပြားေရးမိတ္ေဆြတစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ့္ကို အႀကံေပးဖူးပါသည္။ သူက “ေဂ်ာ့ ခင္ဗ်ားနာမည္နဲ႕ ပစၥည္းထုတ္ဖို႕ ေကာင္းတယ္” ဟု ေျပာပါသည္။ သူသည္ ကၽြန္ေတာ့္ကို အသားကင္အိုးေစာင္းက ေပးပို႕ၿပီး ထုတ္လုပ္သူက ဤပစၥည္းကို ကၽြန္ေတာ့္အေနျဖင့္ ျဖန္႕ျဖဴးေရာင္းခ်ရန္ ေၾကာ္ျငာေပးေစလို ေၾကာင္းေျပာပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေဘးဖယ္ၿပီး ဒီလိုဆင္ေျခေလွ်ာ အသားကင္အိုးကို ဘယ္သူ၀ယ္မွာလဲဟု ေျပာသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီး ေမရီက ”ဒီအိုးကေလးက ေကာင္းပါတယ္။ အဆီေတြကို ေဘးမွာ စီးေစၿပီး ၊ အသားကင္ကို ပိုၿပီး အရသာရွိေစတယ္”ဟု ေျပာၿပီး ၊ ဟမ္ဘာဂါတစ္ခု ျပဳလုပ္ကာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျမည္းခိုင္းပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း လက္ခံ လိုက္ပါသည္။ ထိုပစၥည္းလည္း ေအာင္ျမင္မႈရွိလာပါသည္။ ဒါကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္သည္ မထင္မွတ္ဘဲ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေဆာင္ရြက္ေပးသည္ကို နားလည္ရပါသည္။
 ကၽြန္ေတာ္သည္ ကမၻာ့လက္ေ၀ွ႕ခ်န္ပီယံျဖစ္ရမည္။ ေနာင္တစ္ခ်ိန္တြင္ သင္းအုပ္ဆရာ တစ္ေယာက္အျဖစ္ ဘုရားသခင္၏ အမွဳေတာ္ကို ေဆာင္ရမည္ကို ကၽြန္ေတာ္ မသိရွိ ၊ မစဥ္းစားခဲ႕ပါ။ ဤအရာအားလံုးသည္ ဘုရားသခင္က ကၽြန္ေတာ့္အသက္တာအတြက္ စဥ္းစား ထားသည္ကို ယခုအခါ ကၽြန္ေတာ္နားလည္ပါသည္။ ထို႕အတူ လူတိုင္း၏ အသက္တာကို လည္း ဘုရားသခင္က မူလကပင္ စီစဥ္ထားၿပီး ျဖစ္ပါသည္။
၄။ ေလမုန္တိုင္းသည္ ၾကာရွည္ မတိုက္ခတ္ပါ။
လူအမ်ားသည္ ဒုကၡေရာက္သည့္အခါ ေလျပင္းမုန္တိုင္း က်ေရာက္သည္ဟု ဆိုၾကပါ သည္။ က်မ္းစာထဲမွ ေလမုန္တိုင္းကို သခင္ေယရႈက ၿငိမ္သက္ေစခဲ႕ပါသည္။ (မာ ၄း၃၉) ကို ေတြ႕ရပါသည္။ မွန္ပါသည္။ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္းသည္ မုန္တိုင္း တိုက္ခတ္ခံရျခင္းႏွင့္ တူပါသည္။ သင့္ကို လဲက်ေစၿပီး ရွိသမွ် အရာခပ္သိမ္းကို ယူေဆာင္သြားသကဲ႕သို႕ ခံစားရပါမည္။ သို႕ေသာ္လည္း မုန္တိုင္းသည္ မၾကာခင္အားေပ်ာ့သြားၿပီး လံုးလံုးလ်ားလ်ား ရပ္စဲသြားပါ သည္။ ဤအရာသည္ မုန္တိုင္းသဘာ၀ပင္ ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ မုန္တိုင္းတိုက္ခတ္စဥ္အတြင္း စိုးရိမ္ပူပန္စိတ္ ၊ ေၾကာက္ရြံ႕စိတ္ ရွိစၿမဲပင္ျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္မ်ိဳး၌ မည္သူ႕ထံ သြားရမည္ နည္း။ ဘုရားသခင္ထံ သြားရပါမည္။ ဒုကၡဆင္းရဲသည္ အၿမဲရွိေနမည္ မဟုတ္ပါ။ ဘုရားသခင္ သည္ သင့္အနားမွာ အၿမဲရွိေနမည္ ျဖစ္သည္။ ထိုသတင္းစကားကို ကၽြန္ေတာ္သည္ အသင္းသားမ်ားကို အၿမဲပင္ေျပာေလ့ရွိသည္။
ကၽြန္ေတာ္ ကက္ထရီနာ မုန္တိုင္းအေၾကာင္းကိုသာ ေျပာလိုသည္။ မုန္တိုင္းေၾကာင့္ လူေပါင္းေျမာက္ျမားစြာ အိုးအိမ္ပ်က္စီးရသည္။ ၾကာရွည္ ေရလႊမ္းမိုးသျဖင့္ အိုးအိမ္မ်ားကို စြန္႕ခြါခဲ႕ၾကရသည္။ ေနစရာ အိုးအိမ္မ်ားကို ရွာရသည္မွာ မလြယ္ကူပါ။ အလုပ္အသစ္ ရွာရ ပါသည္။ ကေလးမ်ား ေက်ာင္းဖြင့္မည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေက်ာင္းထားရန္ အတြက္ စိတ္ပူရပါ သည္။ ဤသို႕ ဒုကၡပင္လယ္ေ၀သည့္အထဲမွ ရုန္းထြက္ခြင့္ရရွိၿပီး ၊ အလုပ္အကိုင္သစ္ ၊ အိုးအိမ္ သစ္ကို ျပန္လည္ထူေထာင္ႏိုင္ၾကသည္ကို ေတြ႕ရွိရသျဖင့္ ဤအေတြ႕အႀကံဳအတြက္ ယံုၾကည္မွဳ ပိုမိုခိုင္ၿမဲေစပါသည္။ ဤေလာကတြင္ေနထိုင္စဥ္ ဆင္းရဲဒုကၡသည္ အနီးအနားမွာပင္ ရွိပါသည္။ ထိုဒုကၡ ဆင္းရဲမွ လြတ္ေျမာက္ရန္ အကူအညီ အမအစသည္လည္း အနီးအနားမွာ ရွိပါသည္။ အေရးႀကီးဆံုးမွာ ဘုရားသခင္ကို ယံုၾကည္ကိုးစားရန္ ျဖစ္ပါသည္။ ဤယံုၾကည္ခ်က္သည္ ကက္ထရီနာ မုန္တိုင္းမတိုက္ခင္ ႏွင့္ တိုက္ခတ္ၿပီးေနာက္လည္း အစဥ္ရွိေနပါသည္။ ထို႕အတူ ဘုရားသခင္သည္သာ အသက္တာကို ေအာင္ျမင္ခြင့္ေပးေသာ ဘုရားသခင္ျဖစ္ေၾကာင္း ေ၀မွ် လိုက္ပါသည္။
ဖူးသဒါး (ကိုင္းျပင္ႀကီး)
၀န္ခံခ်က္ ။ မတ္လထုတ္ေမတၱာတမန္ မဂၢဇင္းမွ ထုတ္ႏွဳတ္တင္ျပသည္။

0 comments:

Post a Comment

Adsens