Headline

Wednesday 16 November 2011

ပညတ္တရား၏အထက္မွာရွိေတာ္မူေသာ ခရစ္ေတာ္

ေ႐ႊက်မ္းခ်က္။   ။ပညတိၱက်မ္း။အနာဂတၱိက်မး္မ်ားကုိ ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွာ၊ငါလာသည္ဟုမထင္ၾကႏွင့္။
                   ဖ်က္ပယ္ျခင္းငွာငါလာသည္မဟုတ္။ျပည့္စုံေစျခင္းငွာငါလာသတည္း(မ၊၅း၁၇)။
သမၼာက်မ္းစာ(Dake's Bible-KJV)တြင္ေမာေ႐ွ၏ပညတ္တရား(၃၇၁၃)ခုရွိေၾကာင္းကုိ
ေခါင္းစဥ္တစ္ခုစီျဖင့္ေဖာ္ျပထားသည္ကုိေတြ႕ရွိရပါသည္။ထာ၀ရဘုရားသခင္္သည္ လူသားအေပါင္းတို႔
ကုိကယ္တင္ႏိုင္ဖို႔ရန္အတြက္ လူဇာတိခံယူလ်က္ ကုိယ္စားအေသခံေပးျခင္းမွတပါးအျခားနည္းလမ္းမရွိ
ေတာ့ေပ(က၊၃း၁၅)။ ထို႔ေၾကာင့္ လူ႔ဇာတိကုိခံယူႏိုင္ရန္ ကၠသေရလလူမ်ဳိးေတာ္ကုိေ႐ြးေကာက္လ်က္ ဘုရား
သခင္ကုိယုံၾကည္ကုိးကြယ္ေသာလူမ်ဳိး၊သန္႔ရွင္းေသာလူမ်ဳိးျဖစ္ေစရန္ ေမာေ႐ွအားျဖင့္ပညတ္တရားမ်ားစြာ
ကုိေပးထားျခင္းျဖစ္သည္(တရား၊၅း၆)။ ဘုရားသခင္သည္မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ႏွင့္မွ်ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္
ျခင္းသေဘာတူညီမူရယူျခင္းျဖင့္ပညတ္တရားမ်ားကုိေရးဆြဲထားလ်က္ ေမာေ႐ွအားေပးထားျခင္းမဟုတ္
ေပ။ ပညတ္တရားမ်ား၏အရွင္သခင္ျဖစ္ေတာ္မူေသာခရစ္ေတာ္ကုိယ္ေတာ္တိုင္ လူ႔ဇာတိကုိခံယူလာေသာ
အခါ ပညတ္တရားမ်ားကုိသိရွိနားလည္လွျပီး၊ကၽြမ္းက်င္လွျပီ၊လုိက္ေလွ်ာက္ႏုိင္ခဲ႔ၾကျပီဟု၊ မိမိကိုယ္ကုိအထင္
ၾကီးအျမင္ၾကီးေနၾကေသာဖါရိရွဲမ်ား က်မ္းတတ္ပုဂၢဳိလ္မ်ားတ္ုိ႔သည္ သခင္ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္အားပညတ္တရားမ်ား
အားျဖင့္ ထိုးႏွက္တိုက္ခုိက္ၾကေလေတာ့သည္။

သုိ႔ေသာ္ သခင္ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္သည္ ပညတ္တရားမ်ား၏အရွင္သခင္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ က်မ္းတတ္ပုဂၢဳိလ္
မ်ားကဲ႔သုိ႔မဟုတ္ဘဲ၊အရွင္သခင္ကဲ႔သို႔ "ငါပညတ္သည္ကား" "ငါအမွန္အကန္ဆိုသည္ကား" ဟူ၍
ပညတၱိက်မ္းအသစ္ကုိေပးေတာ္မူ၏။ ထုိပဋိညာဥ္တရားသစ္အတြက္ပင္လွ်င္ အေသြးေတာ္ကုိသြန္း
ေလာင္း၍လက္၀ါးကပ္တုိင္ေပၚမွာ အေသခံရျခင္းျဖစ္သည္။(မႆဲ၊၂၆း၂၈)
မွတ္ခ်က္။  ။ပညတိၱက်မ္းအေဟာင္းႏွင့္ပညတိၱတရား၊အသစ္မည္ကဲ႔သုိ႔ျခားနားေၾကာင္းအေသးစိတ္ကုိ
စာမ်က္ႏွာ(၁၅)မွာ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ပညတ္တရား၏အထက္၌ရွိေတာ္မူေသာခရစ္ေတာ္သည္စုံလင္ျခင္း
မရွိေသာ ပညတ္တရားမ်ားကုိမည္ကဲ႔သုိ႔ျပန္လည္သြန္သင္ေဟာၾကားျခင္းျပဳမူေဆာင္႐ြက္ျခင္းမ်ားကုိ ျပဳလုပ္
ပါသနည္း။ အခ်ဳိ႕ကုိေဖာ္ျပပါမည္။
၁။ လူအသက္ကုိမသတ္ရ ဟူေသာပညတ္ခ်က္ကုိ ခရစ္ေတာ္ကညီအစ္ကုိကုိအမ်က္မထြက္မကဲ႔ရဲရ။မက်ိန္ဆဲရ
ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏ (မႆဲ၊ ၅း၂၁-၂၆)။
၂။ သူ႔မယားကုိမျပစ္မွားရဟူေသာပညတ္ကုိလည္းကိေလသာစိတ္ႏွင့္ပင္ မျပစ္မွားဖို႔ သြန္သင္သည္
(မႆဲ၊ ၅း၂၇-၃၂)
၃။ရန္သူကုိမုန္းေလာ့ဟူေသာ ပညတ္ကုိလည္းခရစ္ေတာ္က ရန္သူကုိခ်စ္ပါဟု ပညတ္ေတာ္မူ၏
(မႆဲ၊ ၅း၄၃-၄၈)
၄။ မည္ကဲ႔သုိ႔ဆုေတာင္းရမည့္အေၾကာင္း၊မည္ကဲ႔သုိ႔အလွဴေပးရမည္အေၾကာင္း၊မည္ကဲ႔သုိ႔အစာေရွာင္ရမည့္
အေၾကာင္းမ်ားကုိလည္းဖါရိ႐ွဲမ်ား၊ က်မ္းတတ္ပုဂၢိဳလ္မ်ားျပဳက်င့္ေနေသာအက်င့္ႏွင့္မတူေသာ ပညတ္သစ္
မ်ားကုိေပးေလ၏ (မႆဲ၊ ၆း၁-၁၈)
၅။ အျပင္ပန္းသ႑ာန္ထက္အတြင္းစိႏွလုံးသန္႔ရွင္းျဖဴစင္ဖို႔ရန္လည္းမ်ားစြာဆုံးမသြန္သင္ေတာ္မူ၏
( မႆဲ၊ ၇း၃-၅၊ ၁၅-၂၀)
၆။ ဥပုသ္ေန႔ႏွင့္ပတ္သက္၍လည္းလူသားသည္ဥပုသ္ေန႔ကုိအစုိးရသူျဖစ္ျဖစ္ေၾကာင္းဆုံးမေတာ္မူ၏
( မႆဲ၊ ၁၂း၁-၈)။
၇။ မွားယြင္းေသာမိန္းမကုိလညး္ ပညတ္တရားအရ အေသသတ္ၾကဖို႔ျပင္ဆင္ေနၾကသူမ်ားကုိ သင္တုိ႔
တြင္အျပစ္ကင္းေသာသူသည္ ေက်ာက္ခဲႏွင့္ေ႐ွ႕ဦးစြာပစ္ေစဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏( ေယာ၊၈း၁-၁၁)။
၈။ ပညတ္တရားအရ ငရဲ၌ျခဴးကပ္မည့္သူမ်ားဟူ၍သတ္မွတ္ျခင္းခံရေသာလူ႔တံေထြး၌ပက္လက္ေမွ်ာေနၾက
ေသာအခြန္ခံမ်ားျပည့္တန္ဆာမ်ားကုိပင္လွ်င္ ခရစ္ေတာ္က လူသားသည္ေပ်ာက္ေသာသူမ်ားကုိ ႐ွာရန္၊
အျပစ္ရွိေသာသူမ်ားကုိကယ္တင္ရန္ဤေလာကသုိ႔ၾကြလာေသာသူျဖစ္ေၾကာင္းမိန္႔ေတာ္မူလ်က္အခြန္ခံမ်ားကုိ
ပင္လ်င္ ငါ့ေနာက္သုိ႔လုိက္ေလာ့ဟု ဖိတ္ေခၚေတာ္မူသည္(မာ၊၂း၁၃-၁၇၊ လု၊၇း၃၆-၅၀)။
၉။ ဘုရင္မင္းမ်ား၏အထက္မွာရွိ၏။ "အထက္အရပ္မွအမိန္႔မရလွ်င္ မင္းၾကီးသည္ ငါ့ကုိအဘယ္သုိ႔မွ်မျပဳႏုိင္"
ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏ (ေယာ၊ ၁၉း၈-၁၂)။
၁၀။ ပညတ္တရားအလုံးစုံတုိ႔သည္ က်ိန္ျခင္းကုိျဖစ္ေစ၏။(တရား။၂၇း၂၆၊ ယာ၊ ၂း၁၀၊ ဂလာ၊၃း၁၀၊ ေရာ၊၇း၁၃)။
၁၁။ ပညတ္တရားအားျဖင့္မည္သူမွ်ေျဖာင့္မတ္ႏိုင္ျခင္းမရွိ။(ေရာ၊၃း၂၀၊ ၇း၁၈-၂၁၊ ဂလာ၊ ၂း၂၁)။
၁၂။ ခရစ္ေတာ္၏ပညတ္တရားေတာ္တည္းဟူေသာေက်းဇူးေတာ္တရားအားျဖင့္သာလွ်င္ ေျဖာင့္မတ္ေသာ
ဆုေက်းဇူးကုိခံစားရရွိ၍ ကယ္တင္ျခင္းကုိရရွိၾကမည္ျဖစ္သည္။(ဧ၊ ၂း၈-၉၊ ၁တိ၊၁း၉-၁၀၊ ေရာ၊၅း၈၊ ၅း၁၇-၁၉)။

0 comments:

Post a Comment

Adsens